Hvad betyder det?

Denne velgørenhed er så velkendt på grund af mange medvirkende faktorer.

Hvorfor er der så mange velgørende organisationer og ikke én Gud? Hvad er navnene på dem, der donerer til velgørenhed og giver så meget, at det kaldes et levende offer. De er kendt som ‘Jesu Kristi disciple’, og de er den mest kendte næstekærlighed.

Kirken er ‘kirkekroppen’. Det er ansvarlig for at tage sig af de steder, hvor Gud har vist barmhjertighed.

“Så hvilken præst skal jeg udpege som mine pårørende til Gud?” At være forælder er et privilegium. Kirken søger at tage sig af enhver familie, der kommer til det.

Kirkens dobbelte mål skal opfyldes: Guds mission om at opbygge en offerkærlighed for Gud og dannelsen af Jesu Kristi disciple.

Dette omfatter både service i kirken og opsøgende uden for kirken. Både ministre og ikke-ministre deler dette ansvar og privilegium.

Efter mit kald i 1977, hvor jeg blev døbt, og derefter jordet i orkaner til at bede med den forfulgte katolske kirke, fik jeg den glæde og opgave at blive en trofast discipel af den kærlige, levende Gud.

Det var den åbenbaring, vi læste i Johannes’ Åbenbaring. Jeg var fyldt med glæde ved tanken om det og en passion for missioner.

Må ikke kopiere andre og ikke blive en! Udgivet i 1977, da min kærlige Gud formanede mig til at blive en dynamo på området for udenlandske missioner.

Vi er meget taknemmelige over for Publikationsafdelingen i Jesu Kristi Kirke!

Disse opmuntrende ord, som jeg netop har læst og studeret Johannes’ Åbenbaring, kan bringe glæde og glæde og kærlighed i søgen efter vores sjæle og ånder såvel som andres.

Det er forbløffende for mig at se de gaver, jeg har modtaget fra den Almægtige Gud i fortiden – evangeliet, bogen, seglet og bogen – et liv levede godt – Al evighed og Helligåndens kraft og nåde.

Hvad er motivationen? Hvad er grunden til, at Guds børn følger Jesus Kristus så tæt? Hvad er meningen med det hele? Det handler om tilgivelse, offer, forsoning og trofasthed. At løsne knuden, så to mennesker, der har kendt hinanden mest intimt, kan gå hånd i hånd eller endnu bedre, gå sammen i broderskab, fordi de tror på Jesus.

Det er det, jeg længes efter. Det er det, jeg har fundet. Det er sandt, at Herren Jesus Kristus tilgiver os, når vi lægger alt på vores egne skuldre.

Evangeliet handler ikke så meget om politik, men om virkeligheden. Sådan fungerer det. Alle skatter og afgifter, som kirkeloven nogensinde har pålagt folket, vil blive fjernet, hvilket vil gøre det muligt at bruge enorme ressourcer i forfølgelsen af kongeriget.

En skattedebat, der er meget farisæisk i sine resultater, er i øjeblikket i gang og kan undgås.

Rossiallabodian, et græsk ord, der betyder “udvist” eller -atory er det græske ord. Folk, der blev ekskommunikeret, valgte at blive “udvist. I nogle tilfælde kan det endda kaldes Stockholm syndrom.

Norges syndrom er også kendt som “debatteret afståelse” eller “theosite afstemning”, det henviser til afvisning af at stemme. Fru Churchill skulle have brugt udtrykket til at beskrive den lidet flatterende nyhed om, at et medlem af Parlamentet var ankommet til Underhuset, og den forfærdede værdige reaktion på den omrejsende presse. Hun undlader at stemme.

Dette kan være en sund reaktion på benægtelse. Hvis du ved, at du vil blive bedt om din beslutning, kan du forlade din plads.

Vi skal træffe en beslutning. Vi behøver ikke at beslutte, om vi vil sætte Kirkens interesser først, eller om vi vil forsvare Jesus Kristus.

Er vi villige til at blive talt får eller geder? Eller ønsker vi, at Jesus skal være vores første? Det er en vigtig beslutning og et vigtigt spørgsmål!

Skriv kommentar